Jornades de Portes Obertes 2023

Comunitat Universitària  -

Pren-ne nota i reserva't el dia:

• 24 de febrer, divendres, de 17 a 19 h o de 19 a 21 h, segons el centre.
  • 22 d'abril, dissabte, de 10 a 12 h o de 12 a 14 h, segons el centre.

Les Portes Obertes de la URV s'organitzen per centres (facultats o escoles superiors). Així doncs, a l'hora d'inscriure't a una jornada cal que abans tinguis clar quin centre organitza el grau o graus que t'interessen.

Si tens dubtes, contacta amb l'Oficina de l'Estudiant i l'equip tècnic d'orientació universitària t'ajudarà.

L'estructura general de les Jornades de Portes Obertes es divideix en:

1. Part explicativa i de torn obert de preguntes
  2. Visita a les instal·lacions i al Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació o CRAI

Pots complementar la jornada amb una visita a les Residències Universitàries de la URV a la ciutat de Tarragona: la Residència Universitària Sant Jordi i la Residència Universitària Tarragona Mediterrani. Contacta-hi i reserva una cita (telèfon 900.649.169 o hello(ELIMINAR)@resa.es).

També et convidem a seguir l'Instagram de l'Oficina de l'Estudiant (@holaurv) per estar al dia de les novetats sobre les activitats d'orientació universitària, la preinscripció, serveis de la URV i les convocatòries de beques.

REGISTRA’T