Altres notícies

Tauler d'anuncis

II Edició del Premi al millor Treball de Fi de Màster i I Edició del Premi al millor Treball de Fi de Grau

Comunitat Universitària

La Càtedra Uriach de Nutracèutica (CUdN) convoca la II edició del seu premi anual al millor Treball de Fi de Màster (TFM). A més, aquest any es convoca la I edició al millor Treball de Fi de Grau (TFG).

La finalitat de la CUdN és impulsar el coneixement de la Nutracèutica en l'àmbit educatiu, professional i social a través de la promoció d'activitats de divulgació, docència i investigació que permetin el progrés i el desenvolupament d'aquesta disciplina. Per tant, un dels seus objectius principals és la promoció i divulgació de la recerca en el camp de la Nutracèutica. Dins d'aquestes activitats, s'emmarca la II edició del premi de la CUdN al millor TFM i la I edició del premi de la CUdN al millor TFG.

Per participar-hi, els candidats han d'haver presentat el seu TFM o TFG durant el curs acadèmic 2021-2022 i comptar amb una qualificació mínima de notable. La temàtica dels treballs ha d'estar relacionada amb aliments o complements alimentaris la ingestió dels quals produeixi efectes beneficiosos sobre la salut.

El termini de presentació és des del 25 de juliol 2022 a les 14.00 h fins al 15 d'octubre 2022 a les 14.00 h. La dotació econòmica de cadascun dels premis serà de 1.000€.

Bases de la convocatòria a la II edició dels premis de la Càtedra Uriach de Nutracèutica al millor TFM

Bases de la convocatòria a la I edició dels premis de la Càtedra Uriach de Nutracèutica al millor TFG.

Sol.licitut

Pujar