IX BECA EMILI GIRALT I RAVENTÓS – CULTURES DEL VI 2022

Comunitat Universitària

VINSEUM Museu de les Cultures del Vi de Catalunya convoca la Beca Emili Giralt i Raventós – Cultures del Vi

La beca està dedicada a l'historiador Emili Giralt i Raventós, en reconeixement a la seva tasca com a historiador i impulsor de la recerca històrica en el camp de la vitivinicultura als Països Catalans.

La IX Beca Emili Giralt i Raventós - Cultures del Vi 2022 està dotada amb 6.000 € i podran optar a aquesta beca totes les persones o equips que presentin un projecte de recerca que correspongui als criteris d'aquestes bases.

Les sol·licituds es podran presentar fins el 4 de novembre de 2022. El jurat farà públic el veredicte durant el mes de desembre, quan es comunicarà també als candidats o la persona beneficiària.

Base de la convocatòria

Nota de premsa