Altres notícies

Tauler d'anuncis

Segon Congrés Mundial de Ciència i Vi - Producció de vi i oli d'oliva: L'aspecte fluid de la dieta mediterrània

Comunitat Universitària

El "2nd Science & Wine World Congress - Wine and Olive Oil Production: The Fluid Aspect of Mediterranean Diet" està programat del dia 2 al 4 de juny de 2021.

El programa inclourà sessions científiques (2 i 3 de juny) i el taller "La importància de la comunicació científica per aclarir els efectes de la salut del vi" en Quinta do Crasto (4 de juny).

Els socis institucionals d'aquest congrés són: Universitat de Porto, Associació de Companyies de Vi Port, Organització Internacional de Vi i Vi, Càtedra UNESCO: Cultura Tradicions del Vin, Vi en moderació - Art de Vivre (WIM), Fundació per al Vi i la Recerca de la Nutrició (FIVIN), Associació Nutrition Méditerranéenne et Santé.

El congrés serà en línia, i es podrà veure des de qualsevol lloc.
L'organització ha decidit oferir una nova oportunitat a tots els científics de tot el món, especialment als més joves al començament de la seva carrera o encara a la universitat. En aquesta sessió virtual, l'objectiu serà que els altaveus, assistents i expositors puguin interactuar remotament a través d'un entorn virtual.

Més informació i inscripcions: https://www.science-and-wine-conferences.com/abstract-submission/