NOVA INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE EL CORONAVIRUS

Comunitat Universitària  -

Les persones positives de COVID-19, els contactes estrets d’un cas sospitós i els pendents de PCR hauran de seguir les classes des de casa.

Com ha informat el Diari Digital de la URV, el Consell de Govern ha aprovat el Pla de Contingència del curs 2020-21 per la COVID-19 per trencar les cadenes de transmissió als campus, que determina que no només les persones que han donat positiu en COVID-19, sinó també aquelles que són contactes estrets de positius i sospitosos i aquelles a les quals han prescrit una PCR no podran assistir a la universitat i hauran de seguir les classes o la feina a distància, des de casa.

Les que sí que puguin anar-hi han de dur la mascareta; és obligatòria a tots els espais del campus, també a l'exterior. A més a més, tots els estudiants i personal s'han de comprometre a portar un registre de totes les persones amb qui han tingut contacte als campus durant més de 15 minuts, a menys de dos metres i sense mascareta (contacte estret), i la Universitat registrarà les entrades dels estudiants a les aules per rastrejar els possibles casos.

Tota la informació i actualitzacions sobre la COVID-19: https://www.urv.cat/ca/ly/coronavirus/