Altres notícies

Tauler d'anuncis

Visita del Comitè d'Avaluació Externa per a l'acreditació del Grau en Enologia

Comunitat Universitària  -

El Grau en Enologia es troba immers en el procés d'acreditació; és per aquest motiu que el pròxim 29 de juny tindrà lloc la visita virtual d'un comitè d'experts externs que avaluarà el desenvolupament i resultats de la titulació.

En el transcurs de la visita, el Comitè d'Avaluació Externa es reunirà a través del programari Zoom amb els diferents grups d'interès del grau: equip de direcció, professorat, estudiants, titulats i ocupadors.

Com a mecanisme alternatiu a l'audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu electrònic qualitat(ELIMINAR)@aqu.cat perquè, si hi ha alguna persona que no hagi estat convocada a les audiències, i ho desitgi, tingui la possibilitat de comunicar-se amb el CAE.

Atentament,

Joan Miquel Canals,