Jornades de Portes Obertes URV

Comunitat Universitària  -

Les Jornades de Portes Obertes són activitats d'orientació universitària que serveixen per conèixer millor els graus que pots estudiar a la URV i com és la universitat: el professorat et detallarà, per exemple, com s'organitzen els graus, quines sortides professionals tenen i quin tipus de pràctiques i mobilitats hi ha; alumnes o exalumnes t'explicaran com és l'experiència d'estudiar a la URV, i, el més important de tot, és l'ocasió per plantejar directament al professorat o alumnat, els dubtes que tinguis i aclarir-los.

A més de les Jornades de Portes Obertes presencials, l'equip tècnic d'orientació universitària de la URV organitza una xerrada informativa en línia sobre els aspectes administratius que cal saber per estudiar un grau: la preinscripció universitària, com és l'assignació de places i quines beques i ajuts podeu obtenir els estudiants de primer de grau. També donen a conèixer quins serveis tindràs a la teva disposició per aprofitar al màxim l'etapa universitària tant dins com fora de les aules.

Calendari de les Jornades de Portes Obertes 2024:

• Dissabte, 24 de febrer (matí)
  • Divendres, 19 d'abril (tarda)

Comprova més avall l'horari del grau o graus que t'interessen.

Jornades de Portes Obertes 2024 - Universitat Rovira i Virgili ' Universitat Rovira i Virgili (urv.cat)