Màster Internacional en Innovació en Enoturisme

/media/upload/domain_1617/arxius/Estudis/Wintour/Treballs%20Fi%20Master/T%C3%ADtols%20dels%20darrers%20TFM%20presentats_M-WINTOUR%2022-23.pdf

Màster Internacional en Innovació en Enoturisme

El Màster Internacional en Innovació en Enoturisme (International Master on Wine Tourism Innovation - WINTOUR) ofereix un programa d'estudis veritablement integrats que combinen l'experiència en els camps del Turisme i l'Enologia de tres universitats i regions: la Universitat Rovira i Virgili (URV, Espanya), la Université de Bordeaux (UB, França) i la Universidade do Porto (UP, Portugal). Aquestes universitats estan situades en zones de gran atractiu turístic, reconegudes amb el segell de patrimoni de la humanitat per la UNESCO i amb una llarga tradició en el vi i la producció de vins de diverses varietats com ara els vins escumosos, els fortificats, els negres i els dolços. El programa de formació és clarament multidisciplinari i alhora multisectorial.

El Màster WINTOUR s'estructura en 120 crèdits ECTS dividits en dos anys i quatre semestres. Els primers tres semestres s'imparteixen en cadascuna de les universitats (la URV, la UB i, finalment, la UP) i el darrer semestre es dedica a la pràctica final que es duu a terme en les instal·lacions d'un dels partners associats, principalment del sector no acadèmic. Així doncs, els estudiants tenen una branca comuna de 90 ECTS i una pràctica professional final per al desenvolupament de la tesi del màster de 30 ECTS, on els estudiants desenvolupen un projecte en relació amb les competències adquirides.

El programa docent inclou mòduls sobre enoturisme i màrqueting, elaboració de vins (centrat sobretot en els vins escumosos, els negres, els dolços i els fortificats) i el patrimoni del vi, així com tres tipus de pràctiques diferents (sobre l'elaboració del vi, la seva comercialització i l'enoturisme), amb la participació activa dels socis no acadèmics.

Informació acadèmica

Calendari i Horaris Curs 2023-24  (URV)

Títols Treballs Fi de Màster 2020-21

Títols Treballs Fi de Màster 2021-22