Exposició al CRAI Campus Sescelades: ''La vid, el vino y el CSIC''

El CRAI campus Sescelades acull l'exposició "La vid, el vino y el CSIC", un recorregut divulgatiu i didàctic pel passat i el present de la investigació realitzada pel CSIC al voltant de la vinya i el vi

L'exposició mostra els esforços realitzats pels científics per donar a conèixer, d'una manera didàctica i senzilla, els resultats de les diverses investigacions que al voltant de la vinya i el vi s'han realitzat en els diferents centres que pertanyen al Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC).

La producció de l'exposició i la idea original surten del grup de viticultura de la Missió Biològica de Galícia i del Museu Nacional de Ciències Naturals. També ha comptat amb la participació de diverses bodegues: Grup Estévez, Terras Gauda, Abadía da Cova (Adegas Moure), Hereus del Marqués de Riscal, Freixenet, Borsao, Alto Moncayo, Lustau (Grup Luis Caballero) i Vega Sicilia. També ha tingut el recolzament de l'Associació Plataforma Tecnològica del Vi d' Espanya-PTV i BANCOR.

• L'exposició estarà instal·lada al CRAI campus Sescelades fins al 9 de gener de 2019.

Exposició CRAI Campus Sescelades