13 alumnes reben els diplomes del curs de Sommeliers impartit per la WINEBS

26 de novembre de 2018 - Comunitat Universitària

El curs de sommelier professional realitzat entre 2016 i 2018 a la WINEBS, va finalitzar el passat mes de setembre

L’alcalde de Vilafranca i president de The Wine School Foundation, Pere Regull, i el degà de la facultat d’Enologia de la Universitat Rovira i Virgili, Joan Miquel Canals, van lliurar dimarts a la tarda els diplomes del curs de sommelier professional que s’ha dut a terme els dos darrers anys a la WINEBS, amb seu a l’edifici de l’Enològica de Vilafranca.

El curs, realitzat entre 2016 i 2018, va finalitzar el passat mes de setembre amb els exàmens de recuperació. Han superat el curs i han obtingut diploma de sommelier professional 13 dels 15 alumnes que l’han cursat.

El degà de la facultat d’Enologia de la Universitat Rovira i Virgili, Joan Miquel Canals, afirmava, per la seva part, que Vilafranca és “l’epicentre de la vitivinicultura catalana” i, per això, han traslladat a la capital altpenedesenca un curs com el de sommeliers, que funciona des de fa més de 10 anys.

Notícia sencera a: RTVVILAFRANCA.CAT