1ª Edició de la Beca Eduard Puig Vayreda per finançar estudis sobre la vinya i el vi de l'Empordà

Convocatòria de la 1ª Edició de la beca d'investigació Eduard Puig Vayreda

La beca d'investigació, convocada per El Consell Regulador de la DO Empordà, la Càtedra del Vi i l’Oli de l’Empordà, la Universitat de Girona i l'Ajuntament de Figueres - amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili, l’Institut Català del Vi (INCAVI), l’Institut d’Estudis Empordanesos, la Venerable Confraria de la Bóta de Sant Ferriol, la Diputació de Girona; el patrocini dels cellers La Vinyeta i Perelada, i el suport dels cellers Pere Guardiola, Cooperativa d’Espolla i Vinyes dels Aspres, es concedeix a un projecte d'investigació inèdit en relació amb la viticultura i l'enologia a l'Empordà en qualsevol dels següents àmbits: històric, arquitectònic, etnològic, ambiental, turístic o econòmic.

S'atorgarà un ajut de 5.000€, adreçat a estudiants, professionals i entitats sense ànim de lucre.

• El projecte de recerca i les candidatures es poden presentar fins el 15 de febrer de 2019 a la seu del Consell Regulador de la DO Empordà.