Inauguració del curs acadèmic 2018-19 i conferència inaugural: ''In vino veritas. La producció i la socialització del vi a la Península Ibèrica durant l'antiguitat''

Acte d'inauguració del curs acadèmic 2018-2019 de la Facultat d'Enologia

Des de la Facultat d'Enologia, ens complaem a convidar-vos a l'acte d'inauguració del curs 2018-19, que tindrà lloc el dimecres 28 de novembre de 2018 a les 12:00h, a l'aula 203 de la Facultat d'Enologia, Campus Sescelades.

La conferència inaugural: ''In vino veritas. La producció i la socialització del vi a la Península Ibèrica durant l'antiguitat'', anirà a càrrec del Dr. Jordi Diloli Fons, professor de la Universitat Rovira i Virgili, doctor en història, amb l'especialitat d'arqueologia protohistòrica.

En el decurs de l'acte s'entregarà la beca de l'Institut Català del Suro i AECORK pel Màster de Begudes Fermentades, curs 2017-18.

Tot seguit es presentaran els nous vins elaborats al celler experimental del Mas dels Frares.

Aforament limitat. Us agraïriem confirmació d'assistència a: deganat.enologia@urv.cat

Invitació