"III Convocatòria de premi a la millor tesi doctoral sobre Qualitat i Innovació en el sector agroalimentari"

30 d'octubre del 2018 - Comunitat Universitària

L'acte és convocat per la Càtedra AgroBank ''Qualitat i Innovació en el Sector Agroalimentari'', que té com un dels seus objectius fonamentals el reconeixement de la recerca de qualitat que s'està desenvolupant al nostre país en l'àmbit agroalimentari, així com la disseminació dels resultats de la recerca i la transferència del coneixement.

Podran optar al premi tots aquells doctors, de qualsevol nacionalitat, que hagin defensat la seva tesi doctoral en qualsevol de les universitats espanyoles entre l'1 de novembre de 2017 i el 31 d'octubre de 2018, havent obtingut la màxima qualificació (excel·lent cum laude).

• El termini per a la presentació de sol·licituds s'inicia el 3 de setembre de 2018 i finalitza el 3 de desembre de 2018 a les 14.00h.

Bases de la convocatòria

Díptic