Aleix Solergibert, guanyador del 18è Premi Jaume Ciurana

25 d'octubre del 2018 - Comunitat Universitària

El graduat Aleix Solergibert, va rebre el dimarts al migdia el XVIIIè Premi Jaume Ciurana com a reconeixement pel seu expedient acadèmic i la seva intensa preparació i pràctica professional com a enòleg

Solergibert ha presentat el projecte que es du a terme al celler familiar, situat al poble d’Artés. La família Solergibert han estat viticultors des de 1730 i el celler on ara treballen, just sota de casa on viuen, és dels anys 80. Fins ara han estat deu generacions dedicades al conreu de la vinya i els últims 30 anys han replantat totes les vinyes i renovat el celler per millorar la qualitat del vi. De vinyes actualment en tenen de picapoll merlot, cabernet sauvignon, cabernet franc i plantaran mandó, una de les varietats autòctones del Pla de Bages.

En l'acte d'entrega, el Sr. Josep Roca, sommelier i cofundador del Celler de Can Roca, va pronunciar la conferència: ”Enòlegs del demà. Entre la raó i la intuïció”.

El jurat del premi amb el guanyador d'aquesta edició.

Per a més informació, cliqueu aquí.