El 31 de maig finalitza el segon termini de preinscripció al Màster Erasmus Mundus en Innovació en Enoturisme (WINTOUR)

3 de maig de 2017 - Estudiants

BE WINESIONARY, BE WINTOUR! EL SEGON TERMINI DE PREINSCRIPCIÓ AL MÀSTER ERASMUS MUNDUS EN INNOVACIÓ EN ENOTURISME FINALITZA EL 31 DE MAIG DE 2017

El programa WINTOUR, el primer Màster Internacional sobre Enoturisme que acredita la Unió Europea a través del seu marc de finançament Erasmus Mundus, està organitzat per la Universitat Rovira i Virgili, juntament amb les universitats de Porto i Burdeus.

• El segon termini de preinscripcions, per candidats “self-funded” (sense beca Erasmus Mundus) estarà obert fins al 31 de maig de 2017.

Podeu trobar informació detallada sobre el contingut acadèmic del màster, els requisits d’admissió, els costos de matrícula, el procediment de preinscripció i la documentació requerida a la web del màster:  http://www.wintour-master.eu/news/11/self-funded-application-call-now-open