Altres notícies

Tauler d'anuncis

XIXè premi d'Enologia Jaume Ciurana

Estudiants i Professors de la Facultat d'Enologia  -

Acte de lliurament de la XIX edició

XIXè premi d'Enologia Jaume Ciurana

El premi s'emmarca en l'acord de col·laboració subscrit entre la Universitat Rovira i Virgili i Rius i Rius Assessors. Des de la seva creació el nom del certamen ha volgut ser un clar homenatge a la irrepetible figura de Jaume Ciurana i Galceran, qui va ser un dels enòlegs catalans més importants per la seva tasca d'investigació i divulgació dels vins i caves del nostre país.

• L'acte de lliurament tindrà lloc el 4 d'Octubre a les 12:00 a l'Aula 203 de la Facultat d'Enologia.

Els criteris per optar al premi són els següents:

• L'expedient acadèmic universitari ponderat del Grau d'Enologia
  • El curriculum vitae dels candidats
  • Un informe elaborat per la Comissió d'Ensenyament d'Enologia de la Facultat
  • Un projecte professional detallant les expectatives de futur i la utilització de la dotació econòmica

El premi, dotat amb 3.000 euros, pretén fomentar l'estudi, l'aprofundiment, la recerca i el coneixement de les disciplines pròpies de la Facultat d'Enologia de la URV. Poden optar-hi tots els alumnes del Grau d'Enologia de la URV que hagin finalitzat el seus estudis en el curs 2018-2019.