XIXè premi d'Enologia Jaume Ciurana

Aula 203 de la Facultat d'Enologia (C. Marcel·lí Domingo, 1)

XIXè premi d’Enologia Jaume Ciurana

El premi s'emmarca en l'acord de col·laboració subscrit entre la Universitat Rovira i Virgili i Rius i Rius Assessors. Des de la seva creació el nom del certamen ha volgut ser un clar homenatge a la irrepetible figura de Jaume Ciurana i Galceran, qui va ser un dels enòlegs catalans més importants per la seva tasca d'investigació i divulgació dels vins i caves del nostre país.

• L’acte de lliurament tindrà lloc el 4 d’Octubre a les 12:00 a l’Aula 203 de la Facultat d’Enologia.

Els criteris per optar al premi són els següents:

• L’expedient acadèmic universitari ponderat del Grau d'Enologia
  • El curriculum vitae dels candidats
  • Un informe elaborat per la Comissió d'Ensenyament d'Enologia de la Facultat
  • Un projecte professional detallant les expectatives de futur i la utilització de la dotació econòmica

El premi, dotat amb 3.000 euros, pretén fomentar l'estudi, l'aprofundiment, la recerca i el coneixement de les disciplines pròpies de la Facultat d'Enologia de la URV. Poden optar-hi tots els alumnes del Grau d'Enologia de la URV que hagin finalitzat el seus estudis en el curs 2018-2019.

Pujar