Summer School OENOBIO 2019: Organic viticulture and oenology

Del al

Von-Lade-Str. 1, 65366 Geisenheim, Germany

1ª Escola d'Estiu Erasmus+ a Geisenheim (Alemania)

OENOBIO Summer School és un programa d'estudis de tretze dies continus, que reuneix estudiants i professors de cinc institucions europees d'educació superior. Els estudiants i els professors treballaran conjuntament sobre temes específics de la viticultura i l'enologia orgàniques.

• EL PROGRAMA TINDRÀ LLOC A GEISENHEIM (ALEMANIA) DEL 15 AL 27 DE JULIOL.

Les activitats inclouen:

• Objectius i principis de producció de vinya orgànica i elaboració de vins ecològics (viticultura i enologia).
  • Normatives vàlides sobre la producció de vinya orgànica.
  • Mercats de vins ecològics.

Està dissenyat específicament per a estudiants de grau avançats i màster d'enologia, agronomia, viticultura, alimentació/begudes, amb coneixements sobre producció de raïms i vins, química i elaboració de vins, i també doctorands.

Els estudiants de la Facultat d'Enologia tindràn sis beques gratuïtes per assistir al programa. Es concediran 6 crèdits ECTS a cada estudiant que finalitzi amb èxit l'Escola d'Estiu Erasmus+.

Pujar